Połączenie Blankenburg

Cztery kilometry konstrukcji inżynieryjno 

O projekcie

Połączenie Blankenburg

Połączenie Blankenburg to nowa trasa o pozytywnym wpływie na całą aglomerację Rotterdamu. Na zlecenie Rijkswaterstaat, we współpracy z konsorcjum Ballast Nedam, DEME Group i Macquarie (znanym jako BAAK), zrealizowaliśmy budowę nowej autostrady A24. Projekt obejmuje dwa węzły drogowe, tunel lądowy (Holland-tunnel) oraz niemal 1000-metrowy tunel zanurzeniowy (Maasdelta-tunnel). Przebiega on pod rzeką Scheur. Nowa trasa poprawia dostępność regionu i wspiera rozwój lokalnej gospodarki.

Nasz wkład

Nasi fachowcy, w tym cieśle szalunkowi oraz brygadziści, we współpracy z konsorcjum BAAK wykonali wszystkie prace betonowe. Od konstrukcji inżynieryjnych po sekcje tunelu zanurzeniowego. Budowa tych megaprojektów była wyjątkowa zarówno pod względem technicznym, jak i projektowym.
Status projektu
Zrealizowany
Liczba roboczogodzin Aelbers
320.000 godzin
Liczba fachowców Aelbers
150 fachowców
Wykonanie
Cywilne budownictwo betonowe
Projecten op grote schaal, of juist kleinere lokale projecten... De afwisseling maakt het juist leuk!

Jannek

Ervaren Timmerman & Aelbers Coach

O projekcie

Połączenie Blankenburg

Połączenie Blankenburg to nowa trasa o pozytywnym wpływie na całą aglomerację Rotterdamu. Na zlecenie Rijkswaterstaat, we współpracy z konsorcjum Ballast Nedam, DEME Group i Macquarie (znanym jako BAAK), zrealizowaliśmy budowę nowej autostrady A24. Projekt obejmuje dwa węzły drogowe, tunel lądowy (Holland-tunnel) oraz niemal 1000-metrowy tunel zanurzeniowy (Maasdelta-tunnel). Przebiega on pod rzeką Scheur. Nowa trasa poprawia dostępność regionu i wspiera rozwój lokalnej gospodarki.

Nasz wkład

Nasi fachowcy, w tym cieśle szalunkowi oraz brygadziści, we współpracy z konsorcjum BAAK wykonali wszystkie prace betonowe. Od konstrukcji inżynieryjnych po sekcje tunelu zanurzeniowego. Budowa tych megaprojektów była wyjątkowa zarówno pod względem technicznym, jak i projektowym.
Status projektu
Zrealizowany
Liczba roboczogodzin Aelbers
320.000 godzin
Liczba fachowców Aelbers
120 fachowców
Wykonanie
Cywilne budownictwo betonowe
Projecten op grote schaal,
of juist kleinere lokale
projecten... De afwisseling
maakt het juist leuk!

Jannek

Ervaren Timmerman & Aelbers Coach

Ook meewerken aan dit project?

Hoe kan jij bijdragen
aan dit project

Projekty, z których dumni są nasi specjaliści i my sami

Projekty, z których dumni są nasi specjaliści i my sami

PROJEKT

Rottemerentunnel (A16)

W ciągu ostatnich kilku lat włożono wiele ciężkiej pracy w stworzenie 11-kilometrowego odcinka, wyznaczając poprzeczkę dla zrównoważonego rozwoju. Aby poprawić jakość życia i dostępność regionu Rotterdamu, organizacja rządowa Rijkswaterstaat zbudowała nową autostradę wzdłuż północnej części Rotterdamu.

PROJEKT

IJboulevard Amsterdam

Promenada wzdłuż IJ w Amsterdamie z ukrytym pod wodą parkingiem rowerowym. W samym sercu naszej stolicy, wraz z naszym partnerem budowlanym Van Hattum en Blankevoort, zbudowaliśmy parking rowerowy na 4000 rowerów.

PROJEKT

Stacja kolejowa Groningen

Stacja Groningen jest jedną z najważniejszych stacji w północnej Holandii. Każdego dnia ponad 33 000 pasażerów korzysta z tej stacji, która łączy ich z resztą kraju.

PROJEKT

Grutbroek Doetinchem

Tam, gdzie znajdują się wały, tam jest i Holandia – to powiedzenie nie jest przypadkowe. Bez wałów Holandia wyglądałaby zupełnie inaczej. Dlatego ich utrzymanie ma ogromne znaczenie. W „ogrodzie” Aelbers rozpoczęto w maju 2024 roku projekt wzmacniania wałów Grutbroek wzdłuż rzeki Oude IJssel. Na odcinku 600 metrów wał został całkowicie przebudowany, aby był przygotowany na przyszłość.

PROJEKT

Wyspy mieszkaniowe IJburg

Na wschodzie Amsterdamu, na sztucznych wyspach IJburg, Aelbers tworzy połączenia między wyspami za pomocą mostów wyspowych uwzględniających naturę. W tym projekcie szczególną uwagę poświęca się tworzeniu dodatkowej przestrzeni życiowej dla lokalnych zwierząt, takich jak nietoperze.

PROJEKT

Śluza morska w IJmuiden

Nazwa mówi sama za siebie. Miasto IJmuiden otrzymało nową śluzę morską. Ta modernizacja portu była bardzo potrzebna. Do 2029 r. śluza Noordersluis osiągnęłaby koniec swojej żywotności technicznej.

Meer weten over 

onze projecten? 

We vertellen 

graag meer!

Voornaam Achternaam

Adviseur Werving & Selectie
06 1234 5678Wyślij wiadomość WhatsApp

Meer weten over 

onze projecten? 

We vertellen 

graag meer!

Voornaam Achternaam

Adviseur Werving & Selectie
06 1234 5678Wyślij wiadomość WhatsApp

Chcesz wiedzieć, kiedy
okazja jest dostępna dla Ciebie?

Zostaw swoje dane, a my będziemy Cię informować automatycznie