Południowa obwodnica Groningen

Przygotowanie Groningen na przyszłość 

O projekcie

Południowa obwodnica Groningen

Projekt „Aanpak Ring Zuid Groningen” to wielka przebudowa południowej obwodnicy miasta Groningen. Po siedmiu latach pracy droga została oficjalnie otwarta 1 września 2024 roku. Ten projekt o ogromnej skali obejmuje różne obiekty inżynieryjne. Kilka poszerzeń i przejść podziemnych płynnie łączy się w pogłębioną sekcję. Obecnie trwają prace nad przebudową obszaru wokół obwodnicy. Powstaną tunele rowerowe i parki. Zgodnie z planem, Zuiderplantsoen ma zostać otwarty dla publiczności w 2025 roku.

Nasz wkład

Nasi fachowcy, składający się z cieśli betonowych i brygadzistów, podjęli się realizacji 12 kilometrów prac betoniarskich wspólnie z Combinatie Herepoort.
W różnych grupach zrealizowano różnorodne obiekty inżynieryjne, takie jak tunele, estakady, wiadukty i zagłębione odcinki drogi. Po zakończeniu prac betonowych, nasi fachowcy zajęli się montażem elementów elewacyjnych, poręczy i nadproży, zapewniając estetykę i optymalną funkcjonalność. W tej chwili nasi wykwalifikowani pracownicy wciąż pracują nad końcowymi pracami.
Combinatie Herepoort składa się z firm: Max Bögl Nederland BV, Züblin Nederland BV, Oosterhof Holman Infra BV (Grijpskerk), Koninklijke Sjouke Dijkstra BV (leek) i Roelofs Wegenbouw BV (Den Ham).
Status projektu
Prace w toku
Wykonanie
Cywilne budownictwo betonowe
Ik werk graag met Aelbers, omdat de mensen die ik vraag, voor speciale werkzaamheden, aangeboden worden. De begeleiding qua toolboxen en controle op nette bedrijfskleding top is geregeld.

Adriaan Tichelaar

Uitvoerder Combinatie Herepoort

O projekcie

Południowa obwodnica Groningen

Projekt „Aanpak Ring Zuid Groningen” to wielka przebudowa południowej obwodnicy miasta Groningen. Po siedmiu latach pracy droga została oficjalnie otwarta 1 września 2024 roku. Ten projekt o ogromnej skali obejmuje różne obiekty inżynieryjne. Kilka poszerzeń i przejść podziemnych płynnie łączy się w pogłębioną sekcję. Obecnie trwają prace nad przebudową obszaru wokół obwodnicy. Powstaną tunele rowerowe i parki. Zgodnie z planem, Zuiderplantsoen ma zostać otwarty dla publiczności w 2025 roku.

Nasz wkład

Nasi fachowcy, składający się z cieśli betonowych i brygadzistów, podjęli się realizacji 12 kilometrów prac betoniarskich wspólnie z Combinatie Herepoort.
W różnych grupach zrealizowano różnorodne obiekty inżynieryjne, takie jak tunele, estakady, wiadukty i zagłębione odcinki drogi. Po zakończeniu prac betonowych, nasi fachowcy zajęli się montażem elementów elewacyjnych, poręczy i nadproży, zapewniając estetykę i optymalną funkcjonalność. W tej chwili nasi wykwalifikowani pracownicy wciąż pracują nad końcowymi pracami.
Combinatie Herepoort składa się z firm: Max Bögl Nederland BV, Züblin Nederland BV, Oosterhof Holman Infra BV (Grijpskerk), Koninklijke Sjouke Dijkstra BV (leek) i Roelofs Wegenbouw BV (Den Ham).
Status projektu
Prace w toku
Wykonanie
Cywilne budownictwo betonowe
Ik werk graag met Aelbers, omdat de mensen die ik vraag, voor speciale werkzaamheden, aangeboden worden. De begeleiding qua toolboxen en controle op nette bedrijfskleding top is geregeld.

Adriaan Tichelaar

Uitvoerder Combinatie Herepoort

Ook meewerken aan dit project?

Hoe kan jij bijdragen
aan dit project

Projekty, z których dumni są nasi specjaliści i my sami

Projekty, z których dumni są nasi specjaliści i my sami

PROJEKT

Rottemerentunnel (A16)

W ciągu ostatnich kilku lat włożono wiele ciężkiej pracy w stworzenie 11-kilometrowego odcinka, wyznaczając poprzeczkę dla zrównoważonego rozwoju. Aby poprawić jakość życia i dostępność regionu Rotterdamu, organizacja rządowa Rijkswaterstaat zbudowała nową autostradę wzdłuż północnej części Rotterdamu.

PROJEKT

IJboulevard Amsterdam

Promenada wzdłuż IJ w Amsterdamie z ukrytym pod wodą parkingiem rowerowym. W samym sercu naszej stolicy, wraz z naszym partnerem budowlanym Van Hattum en Blankevoort, zbudowaliśmy parking rowerowy na 4000 rowerów.

PROJEKT

Stacja kolejowa Groningen

Stacja Groningen jest jedną z najważniejszych stacji w północnej Holandii. Każdego dnia ponad 33 000 pasażerów korzysta z tej stacji, która łączy ich z resztą kraju.

PROJEKT

Grutbroek Doetinchem

Tam, gdzie znajdują się wały, tam jest i Holandia – to powiedzenie nie jest przypadkowe. Bez wałów Holandia wyglądałaby zupełnie inaczej. Dlatego ich utrzymanie ma ogromne znaczenie. W „ogrodzie” Aelbers rozpoczęto w maju 2024 roku projekt wzmacniania wałów Grutbroek wzdłuż rzeki Oude IJssel. Na odcinku 600 metrów wał został całkowicie przebudowany, aby był przygotowany na przyszłość.

PROJEKT

Wyspy mieszkaniowe IJburg

Na wschodzie Amsterdamu, na sztucznych wyspach IJburg, Aelbers tworzy połączenia między wyspami za pomocą mostów wyspowych uwzględniających naturę. W tym projekcie szczególną uwagę poświęca się tworzeniu dodatkowej przestrzeni życiowej dla lokalnych zwierząt, takich jak nietoperze.

PROJEKT

Śluza morska w IJmuiden

Nazwa mówi sama za siebie. Miasto IJmuiden otrzymało nową śluzę morską. Ta modernizacja portu była bardzo potrzebna. Do 2029 r. śluza Noordersluis osiągnęłaby koniec swojej żywotności technicznej.

Meer weten over 

onze projecten? 

We vertellen 

graag meer!

Voornaam Achternaam

Adviseur Werving & Selectie
06 1234 5678Wyślij wiadomość WhatsApp

Meer weten over 

onze projecten? 

We vertellen 

graag meer!

Chcesz wiedzieć, kiedy
okazja jest dostępna dla Ciebie?

Zostaw swoje dane, a my będziemy Cię informować automatycznie